Transformice Hileleri Kabile Evinde Bug Açma 
Transformice 08 08 2013
 Videolu Anlatım
untitled Transformice Hileleri Kabile Evinde Bug Açma Videolu Anlatım
 Merhaba arkadaşlar kabile Evi Bugu  yani Gereksiz Mapları Kendiniz Hemen Geçmenizi Sağlayacak
Önemli Uyarı:
 Beni iyi dinleyin.
Lütfen bugu güvendiklerinizle açın Ban yeme ihtimaliniz var benim tavsiyem modlar yokken açmanız ve tekrar tekrar güvendikleriniz arkadaşlarınızla açmanız Yoksa tanımadığınız biri
Ekran kaydı alıp mod’lara atıp ban yemenizi sağlayabilir ! Ve bug kalkabilir bunu istemeyiz değilmi ?
 Anlatıma Geçelim
Kabile Evi Bugu:
• Kabile evine 2 Kişi getirin.
• Bugu acacak kişi bir rooma gitcek giderken arkadaş listesi acık olsun.
• Kabile evindeki kişiyi yanınıza çağırın.
• Sizde kabile evine gideceksiniz.
• Gereksiz şeyleri (haritaları) değiştirmek için Kabile menüsünden “Kabile evinizin kodunu belirleyin”
deyip gereksiz haritaları geçebilirsiniz !
 Videolu Anlatım  

 
Güncel oyun hileleri için sitemizi takip etmeniz yeterlidir.
 İYİ OYUNLAR 
He

0 yorum:

Yorum Gönder